Retournering en terugbetaling
We willen dat je helemaal tevreden bent met je KitchenAid aankoop. Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, kun je je aankoop terugsturen binnen 14 kalenderdagen na levering.
Hoe werkt het?
Aan de slag met je retourzending
Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?
Via e-mail? Kopieer de tekst hieronder en vul je eigen gegevens in:
Datum van oorspronkelijke bestelling:
Bezorgdatum:
Je voor- en achternaam:
Je adres (inclusief postcode):
Je telefoonnummer:
Bestelnummer:
Artikelnaam of productcode van het product dat je wilt retourneren:
Serienummer van product:
Reden voor retournering:
Verkeerd product besteld
Verpakking beschadigd
Verkeerd product ontvangen
Esthetisch defect
Technisch defect
Een of meer onderdelen ontbreken
Presteert niet zoals verwacht
Niet compatibel met ander KitchenAid product
De kleur past niet bij mijn KitchenAid product
Te groot voor mijn keuken
Ik heb een betere deal gevonden
Late levering
De prijs niet waard
Heb product al als cadeau gekregen
Niet tevreden met de service
Ruilen is alleen mogelijk als je het verkeerde product hebt ontvangen of als het product defect is (reden 1 t/m 6).
Heb je nog andere opmerkingen voor ons? Je kunt foto's of video's bijvoegen om ons bijvoorbeeld de schade te laten zien.
Wat gebeurt er nu?
Zodra we je retouraanvraag hebben verwerkt, ontvang je een e-mail van ons koeriersbedrijf, UPS, met instructies over hoe je je product kunt terugsturen.
Contacteer ons
Neem gerust contact op met ons team als je de gewenste informatie niet kunt vinden.