Waar kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Nadat je een bestelling via de KitchenAid website hebt geplaatst, kun je de voortgang en bezorging precies volgen. Hier lees je hoe dat werkt.
We zijn blij met je bestelling en zullen je als volgt via e-mail op de hoogte houden:
1) BEVESTIGING: je ontvangt een bevestigingsmail van je bestelling.
2) VERZENDING: we zullen je per e-mail laten weten wanneer je bestelling ons KitchenAid magazijn heeft verlaten. In deze e-mail staat de verzendinformatie over je pakket, het pakketnummer en een link om het pakket te volgen op de website van de bezorgdienst. Op de website van de bezorgdienst staan ook hun eigen contactgegevens.
MIJN ACCOUNT UPDATES
De status van je bestelling en de geschatte levertijd kun je ook vinden onder ‘Mijn account’ op onze website. De status van je bestelling wordt hier regelmatig bijgewerkt. Op het moment dat je pakket wordt klaargemaakt voor verzending, ontvang je hierover bericht per e-mail en delen we onder 'Mijn account' een link waarmee je je pakket kunt volgen.
Wat zijn de voordelen van 'Mijn account'?
Je hoeft geen 'Mijn account' aan te maken op onze website wanneer je een bestelling plaatst, maar het maakt het wel makkelijker om:
- Al je gegevens te bekijken
- Je bestelgeschiedenis te raadplegen
- Meerdere adressen op te slaan
- Snel te bestellen met vooraf deels ingevulde formulieren
- Je factuur te downloaden
- De status van je bestelling te volgen
Heb je nog geen 'Mijn account'? Klik hier om er nu eentje aan te maken.
Gerelateerde veelgestelde vragen
Was dit artikel nuttig?