Ik heb een defect product ontvangen. Wat nu?
Lees wat je moet doen als je je product beschadigd, defect of met gebreken ontvangt. We betalen je defecte producten graag terug. Bekijk de stappen...
Als je een KitchenAid product ontvangt dat niet naar behoren werkt of beschadigd is, spijt dit ons zeer. Neem binnen 14 kalenderdagen contact met ons op om je een vervangend product toe te kunnen sturen.
Hoe het werkt
Een defect of verkeerd artikel kan worden gemeld bij KitchenAid aan de hand van de volgende stappen: Hoe kan ik een gekocht product retourneren?
Zodra we je retouraanvraag hebben ontvangen, neemt ons team contact met je op om je zo snel mogelijk een vervangend artikel toe te kunnen sturen. Onze excuses voor enig ongemak.
Gerelateerde veelgestelde vragen
- Hoe kan ik een gekocht product retourneren?
- Hoe wordt het bedrag terugbetaald?
- Welke producten kunnen niet worden geretourneerd?
Was dit artikel nuttig?