Skip the navigation

Algemene voorwaarden voor de 90 dagen niet-goed-geld-terug-garantie

Deze algemene voorwaarden hebben geen invloed op de wettelijke rechten, zoals wettelijke garantierechten of rechten volgens de garantie van de fabrikant.

Om aanspraak te maken op de 90 dagen niet-goed-geld-terug-garantie van KitchenAid, ga je akkoord met het volgende:

1. Consumenten moeten een KitchenAid GO apparaat en/of KitchenAid GO accessoire aanschaffen. tussen 01-03-2024 en 31-12-2024 (inclusief). Lijst van KitchenAid GO modellen: 5KHMR700, 5KHMR762, 5KHBRV00, 5KHBRV71, 5KHBRV05, 5KHBRV75, 5KFCR500, 5KFCR531, 5KSBR200, 5KSBR256, 5KBGR100, 5KBGR111, 5KKVR100, 5KKVR121. Lijst met accessoires: 5KRB12, 5KRBC12. Accessoires worden alleen terugbetaald als ook het toepasselijke GO draadloze apparaat wordt geretourneerd.

2. Consumenten hebben tot 90 dagen de tijd om het product uit te proberen en, als ze hiermee niet tevreden zijn, ons Consumer Care Centre te informeren dat ze het product binnen de gestelde periode willen retourneren. Dit kan via e-mail, social media of telefonisch via ons gratis nummer 00 800 381 040 26.

3. Consumenten moeten via e-mail een scan (of een duidelijke afbeelding) van het betalingsbewijs verstrekken.

Het betalingsbewijs wordt alleen geaccepteerd als het de volgende gegevens bevat:

  • Modelnummer of productbeschrijving

  • Hoeveelheid

  • Prijs

  • Land van aankoop of adres van verkooppunt

  • Aankoopdatum

4. Als het betalingsbewijs geldig is, zal ons Consumer Care Centre de inname van het product plannen. Consumenten hebben vanaf het moment van kennisgeving maximaal 10 werkdagen de tijd om het product aan KitchenAid te retourneren, tenzij KitchenAid een later ophaalmoment plant.

5.  Er wordt alleen een terugbetaling uitgevoerd na ontvangst en controle door onze serviceprovider van het volgende: (1) GO draadloos apparaat en/of GO draadloze accessoires, (2) het originele aankoopbewijs.

Het apparaat moet in de oorspronkelijke verpakking worden geretourneerd met alle meegeleverde content en accessoires, inclusief opladers en dergelijke. Het apparaat en de accessoires moeten schoon en voedselvrij zijn.

Terugbetaling kan worden geweigerd als het product, naar de mening van de KitchenAid serviceprovider, niet in overeenstemming met de gebruikershandleiding is gebruikt.

7. Het kan 30 dagen duren voordat de terugbetaling op de opgegeven bankrekening staat.

8.  Deze terugbetalingsgarantie van 90 dagen geldt alleen in de volgende landen:

  • Frankrijk (excl. Monaco, Corsica en overzeese provincies)

  • Verenigd Koninkrijk (excl. Isle of Man en Kanaaleilanden)

  • Spanje (excl. Canarische Eilanden, Ceuta en Melilla)

  • Duitsland

  • België

  • Nederland

  • Italië

  • Finland

  • Oostenrijk

  • Denemarken (excl. Groenland)

  • Zweden

  • Ierland



Contactgegevens

Customer Care Centre: contact.webshop@kitchenaid.com

Gratis telefoonnummer: 00 800 381 040 26